loading...
بیا تو البرز - موسیقی تیتراژ نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس
متین بازدید : 236 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

 

 

اسکیت بُرد یا تخته اسکیت وسیلهٔ ورزشی کوتاهی‌است که از یک دک (تخته) و چهار چرخ تشکیل می‌شود؛ اطلاعات دقیقی از چگونگی اختراع تخته اسکیت در دست نیست؛ هر چند شواهد کافی وجود دارد که نشان دهد نخستین تخته اسکیت در سال‌های بین ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ ساخته شده‌است. در گذشته تخته‌های اسکیت به شیوهٔ تخته‌های موج‌سواری و از چوب و فلز ساخته می‌شد؛ و در شکل آن هیچ‌گونه فرورفتگی وجود نداشت. چرخ‌ها در گذشته از فولاد و با ترکیب خاک رس ساخته می‌شدند؛ وچرخ‌ها ا از استحکام کمتری برخوردار بودند. هر تخته اسکیت از چندین قسمت تشکیل شده‌است.

کفه اسکیت بورد چنین ساخته می‌شود که چوب افرا را می‌آورد و به شیوه‌ای متورقانه روی‌هم قرار می‌دهند تا ورقه ورقه و طبقه طبقه دیده شود و حالتی مدوّر و هفت‌لا بگیرد.البته در ساخت کفه از پشم‌شیشه، خیزران، انگرتیانه، کِولار و حتی پشم الماس بی‌فروغ نیز استفاده شده است؛ علت استفاده از چنین موادی در ساخت کفه البته افزایش قوت و سخت‌پایی یا همان استحکام و سختی تخته اسکیت است. پهنای کفه‌ها در تخته‌های اسکیت امروزینه، ۷ تا ۹ اینچ انگلیسی است که معادل با ۱۷٫۷۸ تا ۲۲٫۸۶ سانتی‌متر است. درازای کفه‌های تخته اسکیت بر اساس نمونه‌های پذیرفته شده فدراسیون اسکیت، بین ۲۸ تا ۳۳ اینچ معادل ۷۱٫۱۲ تا ۸۳٫۸۲ سانتی‌متر است.

 

متین بازدید : 184 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

 

Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

 

متین بازدید : 184 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۶.۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0

 

متین بازدید : 222 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 

متین بازدید : 248 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba 2k14 pc cover small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 

متین بازدید : 231 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

متین بازدید : 203 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱.۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.1

 

متین بازدید : 183 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

 

متین بازدید : 211 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.2

 

متین بازدید : 223 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۳ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.3

 

متین بازدید : 179 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

 بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند. این بازی در عین حال که برای PC و Mac منتشر می شود، برای Linux نیز منتشر خواهد شد. و قابلیت ذخیره سازی cloud این اجازه را به بازیکن می دهد تا career های خود را از هر کامپیوتری برداشت کند. تغییراتی که در نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی صورت گرفته را می توان بدین صورت بیان داشت: موتور گرافیگی بهبود یافته، تعمیرات اساسی و تکنیکی، نقل و انتقالات و قرارداد های واقع گرایانه تر، فعل و انفعالات پیچیده تر هیئت مدیره، تعامل های پیچیده تر بین اجزا، بازیکنان و مدیران رقبا، سیستم خبر رسانی بهبود یافته، رابط کاربری بهبود یافته، تکامل یافتن حالت کلاسیک، ویژگی های اجتماعی اضافی و بهبود تکنولوژی های بزرگ.

Football Manager 2014 PC-RELOADED

 

Football Manager 2014 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 607
  • بازدید ماه : 607
  • بازدید سال : 93,765
  • بازدید کلی : 432,470