loading...
بیا تو البرز - موسیقی تیتراژ نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس
متین بازدید : 250 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

عنوان Tiny Brains یک بازی در سبک Action, Adventure, Casual میباشد که شخصیت های اصلی آن ۴ موش آزمایشگاهی هستند. موش های آزمایشگاهی سعی دارند تا با کمک یکدگیر و حل پازل ها از آزمایشگاه یک دانشمند روانی فرار کنند. دانشمند روانی پازل های سخت و افکار عجیب خود را با راه های عجیب برای شما به سمت دشواری کشیده است که شما باید از آن ها عبور کنید. گیم پلی جذاب و متفاوت این بازی و همکاری سازندگان بزرگ بازی های کامپیوتری میتوانید نظر گیمرها را بخود جلب کند تا این بازی را تجربه کنند. گرافیک بازی جای تعریف دارد و در مقایسه با حجم بازی, گیم از موتور گرافیکی خوبی بهره میبرد, ۴ کرکتر موجود در بازی هر کدام دارای کنترل کردن و هر یک از قدرت خاصی بهره میبرند, بازی در جهانی بصری به وقوع میپونند و شما باید با موش های دیگر همکاری کنید تا به یک فرار موفق دست پیدا کنید.

Tiny Brains PC-RELOADED

 

Tiny Brains pc cover دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

متین بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

Memoria عنوان جدید بازی زیبایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Daedalic Entertainment ساخت و عرضه شده است.سبک بازی ماجرایی و RPG بوده و داستان بازی کاملا حماسی و تخیلی میباشد.در اینکه بازی‌های حماسی این روزها بخوبی توانستند نظر گیمرها را بخود جلب کنند شکی نیست.بازی Memoria یکی از بازی‌های حماسی با داستان خلق شده ای است که سازنده آن وقت زیادی برای آن صرف کرده است.شخصیت اول داستان Sadja نام دارد که به شاهزاده جنوبی و قهرمان تاریخ معروف است.جنگ ماگس، مبارزه در وسط یک بیابان غیرقابل سکونت یکی از بزرگترین پیروزهای وی به شما می‌آید.پرنده شکارچی * گرن * تقریبا ۴۵۰ سال پس از جنگ بزرگ زندگی می‌کندو عشق ابدی وی که Nuri نام دارد به یک کلاغ توسط نفرین شیطانی تبدیل شده است.گرن خواستار بازگردانی نور به حالت انسانی خودش است و برای انجام این عمل  به کمک تاجر Fahi که یک شخص کاملا مرموز است نیاز دارد چراکه او دارای قدرت جادویی است.فاهی برای انجام این کار نیاز به حل یک مسئله بزرگ دارد که این مسئله از طرفی به Sadja مربوط میشود و باعث درگیری‌هایی در بین آن‌ها میشود….

Memoria PC-RELOADED

 

Memoria pc cover small دانلود بازی Memoria برای PC

 

متین بازدید : 186 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد. روایت دوم بازی معروف The Raven عرضه شد. نام نسخه ی دوم این بازی داستانی، Ancestry of Lies می باشد که می توانید برای مشاهده ی تصاویری از محیط این نسخه و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lie PC-SKIDROW

 

Ancestry of Lies pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

 

متین بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

این بازی همواره سعی دارد با نمایش موجوداتی مخوف و ترسناک و تاریکی و صداگذاری قوی ترس را برای بازیباز ها معنا کند. البته از آن جا که هشت نفر از اعضای استودیو بازی سازی کم سابقه ی Red Barrels از شعبه ی مونترآل یوبی سافت به این استودیو ملحق شده اند، شاید تا حدودی بتوان حساسیت این استودیو بر روی بازی اش را تضمین کرد. گیمر هایی که خیلی سریع ب و حرفه ای باشند،چیزی در حدود ۵ ساعت وقت نیاز دارند تا بازی به اتمام برسد.ولی مسائلی همچون سلامتی و یا اینکه مدت زمانی که شما از دشمنان پنهان شده اید این زمان را افزایش می دهد. با توجه به این که این بازی در سبک ترسناک در حال ساخت است با این که پنج ساعت بسیار کم است ولی ممکن است کافی باشد.

Outlast PC-WaLMaRT

Outlast PC-RELOADED

Outlast Update 4-FTS Added

 

Outlast pc cover دانلود بازی Outlast برای PC

متین بازدید : 208 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

 

Amnesia a machine for pig pc cover دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

متین بازدید : 218 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Montague's Mount عنوانی اول شخص و horror بوده و استودیو  Polypusher Studios سازنده آن می باشد. داستان بازی درباره مردی است که فراموشی گرفته و در جزیره ای متروکه در ایرلند گمشده است او باید با حل معماها در این جزیره خود را از جزیره متروکه و ترسناک نجات دهد. برای مشاهده ی لینک های دانلود و تصاویری از محیط این بازی ترسناک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Montague's Mount PC-SKIDROW

 

Montagues Mount pc cover دانلود بازی Montagues Mount برای PC

 

متین بازدید : 173 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

 

متین بازدید : 221 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

Contrast یک بازی بسیار جذاب و فکری می باشد که توسط استودیو Compulsion Games ساخته شده و کمپانی Focus Home Interactive آن را برای PC منتشر کرده است ، بازی در سبک پازل/پلتفرومر بوده و از گرافیک ۳ بعدی بهره مند است که یک جهان پر از رمز و راز را به شکل بسیار زیبایی به تصویر می کشد ، بازی با یک نوآوری تازه و یک داستان خیره کننده پا به عرصه رقابت گذاشته و امیدوار است بتواند جایی در عناوین مستقل برای خود داشته باشد. طرح بازی Contrast شما را در نقش دو شخصیت به نام های Dawn و Didi قرار می دهد که برای اولین در یک ایستگاه قطار با هم آشنا شدند. سپس داستان بازی بر میگردد به گذشته تا اطلاعاتی از خانواده هر شخصیت به دست آوریم. Didi از یک خانواده شکست خورده می آید که مادرش همین اواخر فوت کرده و پدرش هم از خانواده جدا شده است. یکی از سازندگان این بازی در مورد داستان این چنین می گوید: این بازی از شما می خواهد تا به گذشته باز گردید و مسیر وقایعی که در گذشته رخ داده را عوض کنید تا خانواده Didi را بهبود دهید. و این یک بخش کوتاه از کل داستان بازی است. بازی به شما این امکان را می دهد تا شخصیت Dawn را در کنترل بگیرید. این کاراگاه جوان می تواند راه های خود را در بین سطوح مختلف بازی به صورت یک دیوار مسطح در بیاورد و با پیوستن به آن و تغییر رنگ به سیاه از روی آن رد شود Dawn باید از نور و تاریکی برای خود یک تخت دو بعدی بسازد تا بتواند از روی آن ها رد شود. او وقتی به صورت سایه در می آید می تواند از روی سایه دیگر اجسام نیز بپرد و در واقع جزئی از تاریکی و نور شود. هم چنین از آنجایی که تمام کار شما با نور و تاریکی است می توانید منبع نور خود را بچرخانید تا شرایط برای رسیدن به هدف راحت تر و ممکن شود ، بازی ار نظر گرافیکی در سطح بالایی نیست اما تکنیک و پیاده سازی آن بسیار جدید و خلاقانه است که می تواند برای هر گیمری جالب و جذاب باشد

Contrast PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Contrast pc cover دانلود بازی Contrast برای PC

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 592
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 93,750
  • بازدید کلی : 432,455