loading...
بیا تو البرز - موسیقی تیتراژ نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس
متین بازدید : 236 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

 

 

اسکیت بُرد یا تخته اسکیت وسیلهٔ ورزشی کوتاهی‌است که از یک دک (تخته) و چهار چرخ تشکیل می‌شود؛ اطلاعات دقیقی از چگونگی اختراع تخته اسکیت در دست نیست؛ هر چند شواهد کافی وجود دارد که نشان دهد نخستین تخته اسکیت در سال‌های بین ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ ساخته شده‌است. در گذشته تخته‌های اسکیت به شیوهٔ تخته‌های موج‌سواری و از چوب و فلز ساخته می‌شد؛ و در شکل آن هیچ‌گونه فرورفتگی وجود نداشت. چرخ‌ها در گذشته از فولاد و با ترکیب خاک رس ساخته می‌شدند؛ وچرخ‌ها ا از استحکام کمتری برخوردار بودند. هر تخته اسکیت از چندین قسمت تشکیل شده‌است.

کفه اسکیت بورد چنین ساخته می‌شود که چوب افرا را می‌آورد و به شیوه‌ای متورقانه روی‌هم قرار می‌دهند تا ورقه ورقه و طبقه طبقه دیده شود و حالتی مدوّر و هفت‌لا بگیرد.البته در ساخت کفه از پشم‌شیشه، خیزران، انگرتیانه، کِولار و حتی پشم الماس بی‌فروغ نیز استفاده شده است؛ علت استفاده از چنین موادی در ساخت کفه البته افزایش قوت و سخت‌پایی یا همان استحکام و سختی تخته اسکیت است. پهنای کفه‌ها در تخته‌های اسکیت امروزینه، ۷ تا ۹ اینچ انگلیسی است که معادل با ۱۷٫۷۸ تا ۲۲٫۸۶ سانتی‌متر است. درازای کفه‌های تخته اسکیت بر اساس نمونه‌های پذیرفته شده فدراسیون اسکیت، بین ۲۸ تا ۳۳ اینچ معادل ۷۱٫۱۲ تا ۸۳٫۸۲ سانتی‌متر است.

 

متین بازدید : 250 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

عنوان Tiny Brains یک بازی در سبک Action, Adventure, Casual میباشد که شخصیت های اصلی آن ۴ موش آزمایشگاهی هستند. موش های آزمایشگاهی سعی دارند تا با کمک یکدگیر و حل پازل ها از آزمایشگاه یک دانشمند روانی فرار کنند. دانشمند روانی پازل های سخت و افکار عجیب خود را با راه های عجیب برای شما به سمت دشواری کشیده است که شما باید از آن ها عبور کنید. گیم پلی جذاب و متفاوت این بازی و همکاری سازندگان بزرگ بازی های کامپیوتری میتوانید نظر گیمرها را بخود جلب کند تا این بازی را تجربه کنند. گرافیک بازی جای تعریف دارد و در مقایسه با حجم بازی, گیم از موتور گرافیکی خوبی بهره میبرد, ۴ کرکتر موجود در بازی هر کدام دارای کنترل کردن و هر یک از قدرت خاصی بهره میبرند, بازی در جهانی بصری به وقوع میپونند و شما باید با موش های دیگر همکاری کنید تا به یک فرار موفق دست پیدا کنید.

Tiny Brains PC-RELOADED

 

Tiny Brains pc cover دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

متین بازدید : 261 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

متین بازدید : 280 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

بازی Professional Farmer 2014 یک شبیه ساز کامل کشاورزی می باشد که به بازیکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزی، دامداری و خرید و فروش محصولات را میدهد. ابتدا در یک مزرعه کوچک کار خود را شروع می کنید و کم کم با فروش محصولات زمین های خود را بزرگتر و ماشیلات جدید کشاورزی بدست میاورید. کلید موفقیت در این بازی در برنامه ریزی خوب برای کشت محصول مناسب در هر فصل سال میباشد.

Professional Farmer 2014 PC-TiNYiSO

 

Professional Farmer 2014 pc cover دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

 

متین بازدید : 227 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

در نگاه اول به بازی متوجه میشویم که بازی در مقایسه با دیگر بازی های این سبک از گرافیک معمولی بهره میبرد ولی روند گیم پلی بازی پس از مدتی میتواند شما را بخودش علاقه مند کند. تنها شما هستید که در میان زامبی ها گرفتار شده اید, بازی در شهر Muldraugh و نقطه غربی به وقوع میپیونند و اولین سوالی که در این بازی مطرح میشود این است که شما چگونه میمیرید؟ باید همااند انسان به زندگی روزمره برسید اما وجود زامبی ها باعث دردسر میشود. پرداختن به شغل هایی همچون کشاورزی ، نجاری ، سفارشی سازی شخصیت و پرورش قدرت و مهارت در این بازی از گیمر طلبیده میشود و مقابله با افسردگی، خستگی، گرسنگی، تشنگی و بیماری در حالی که شما برای زنده ماندن تلاش میکنید بازی جذاب تر میکند.

Project Zomboid Early Access PC-SANTA

 

Project Zomboid Early Access pc cover دانلود بازی Project Zomboid Early Access برای PC

 

متین بازدید : 249 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

Assetto Corsa Early Access PC-SANTA

 

Assetto Corsa Early Access pc cover دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

 

متین بازدید : 231 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (2)

بازی Skullgirls یک بازی ۲بعدی با حرکات سریع می باشد که در سبک Fighting توسعه پیدا کرده و گیمرها را در موقعیت کنترل نبردهای شدید در محیطی خارق العاده با نام Dark Deco قرار می دهد. بازی Skullgirls با داشتن سیستم های کاملا جدید بازی که مهارت های نبرد تن به تن گیمرها را همراه با لذت و جذابیت می آزماید، رویکردی مدرن بر نبردهای سبک آرکید کلاسیک با نقاشی های طراحی شده توسط دست انسان را به ارمغان می آورد. در این بازی شما می توانید از حرکات ترکیبی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز استفاده کرده و به نابودی هر چه خشن تر دشمن خود بیافزایید.

Skullgirls PC-SKIDROW

 

Skullgirls pc cover دانلود بازی Skullgirls برای PC

 

متین بازدید : 206 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC

 

متین بازدید : 232 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

ن عنوان آینده از سری کسلوانیا است که یک بازی ماجراجویی فانتزی می باشد.این بازی می تواند چشم اندازی هیجان انگیز باشد زیرا همکاری بین کونامی و کوجیما را پشت سر خود دارد.زمان و محل رخ دادن داستان به ترتیب در قرون وسطی و جنوب اروپا می باشد.سازنده متال گیر سالید ، هیدئو کوجیما نیز در این بازی همکاری دارد اما در نقش های کوچک و یک همکاری گسترده نیست.بازی در ابتدا با نام ارباب سایه (Lords of Shadow) معرفی شد که بعدا کونامی برای تضمین فروش این بازی آن را به سری کسلوانیا وصل کرد. ارباب سایه از ترکیب عناصری مبارزه ، platforming و حل معما تشکیل شده است.بخشی از مبارزات شما با یک شلاق زنجیری به نام pyrokinetic می باشد.حملات این شلاق به دو بخش کوتاه و دوربرد تقسیم می شوند که در تعامل با دیگر سلاح های شما مانند: چاقو ، stakes ، آب مقدس و سایر سلاح های زیست محیطی مثل یک چکش چوبی شکننده می باشد.شلاق قابل ارتقا است ، این سلاح فقط در مبارزه کاربرد ندارد بلکه برای مقاصد اکتشافی مانند ضربه زدن به دیوارهای پوسیده و ایجاد یک شکاف در کل دیوار یا قادر به پیدا کردن آیتم هایی که می توانند توانایی و سلامت شما را افزایش دهند.

Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

castlevania lords of shadow ultimate edition pc cover small دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition برای PC

 

متین بازدید : 209 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید .

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows PC-FLT

 

TMNT Out of Shadows pc cover small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

 

متین بازدید : 236 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Rayman Legends pc cover دانلود بازی Rayman Legends برای PC

 

متین بازدید : 176 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

سبک بازی ماجارجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. ه گوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

The Mysterious Cities of Gold Secret Paths PC-SKIDROW

 

The Mysterious Cities of Gold pc cover small دانلود بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای PC

 

متین بازدید : 184 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

 

Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

 

متین بازدید : 168 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

عنوان یک بازی جدید و کم حجم در سبک اکشن, شوتر است که در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ ریلیز شده است. این بازی توسط Shorebound Studios ساخت و طراحی شده و سازنده سعی کرده با گیم پلی چالش برانگیز نظر گیمر را بخودش جلب کند. در Dead Sky شما با انواع شیوع بیماری مرموز, موجودات ارواح و … روبرو خواهید شد که برای زنده ماندن و دوری از بیماری باید با آن ها مبارزه کنید. بازی بصورت تیراندازی (شوتر) بوده ولی بازی چندین عنصر برج دفاعی استراتژیک را در خود جای داده است. گیم پلی متشکل از یک ترکیب رضایت بخش بین دفاع از اهداف و زنده ماندن در قلمرو آلوده با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ، سازه، ارتقاء و قدرت یو پی اس را در اختیار شما است. در بازی همکاری آنلاین، شما و ۳ تن از دوستان تیم به مبارزه از طریق چندین محیط و چالش های منحصر به فرد, با بهره گیری از کار گروهی استراتژی و رفلکس های سریع از ویژگی های این بازی است. اوباش و باس ها بصورت تصادفی تولید میشوند و همچنین شما باید آیتم های موجود را جمع آوری کنید و به راه خود ادامه دهید. بازی Dead Sky یک بازی کم حجم است که در نوبه خود با مقایسه با حجم کمش بسیار عالی طراحی شده است.

Dead Sky PC-HI2U

 

Dead Sky pc cover دانلود بازی Dead Sky برای PC

 

متین بازدید : 185 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

 

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

 

متین بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

Memoria عنوان جدید بازی زیبایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Daedalic Entertainment ساخت و عرضه شده است.سبک بازی ماجرایی و RPG بوده و داستان بازی کاملا حماسی و تخیلی میباشد.در اینکه بازی‌های حماسی این روزها بخوبی توانستند نظر گیمرها را بخود جلب کنند شکی نیست.بازی Memoria یکی از بازی‌های حماسی با داستان خلق شده ای است که سازنده آن وقت زیادی برای آن صرف کرده است.شخصیت اول داستان Sadja نام دارد که به شاهزاده جنوبی و قهرمان تاریخ معروف است.جنگ ماگس، مبارزه در وسط یک بیابان غیرقابل سکونت یکی از بزرگترین پیروزهای وی به شما می‌آید.پرنده شکارچی * گرن * تقریبا ۴۵۰ سال پس از جنگ بزرگ زندگی می‌کندو عشق ابدی وی که Nuri نام دارد به یک کلاغ توسط نفرین شیطانی تبدیل شده است.گرن خواستار بازگردانی نور به حالت انسانی خودش است و برای انجام این عمل  به کمک تاجر Fahi که یک شخص کاملا مرموز است نیاز دارد چراکه او دارای قدرت جادویی است.فاهی برای انجام این کار نیاز به حل یک مسئله بزرگ دارد که این مسئله از طرفی به Sadja مربوط میشود و باعث درگیری‌هایی در بین آن‌ها میشود….

Memoria PC-RELOADED

 

Memoria pc cover small دانلود بازی Memoria برای PC

 

متین بازدید : 186 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد. روایت دوم بازی معروف The Raven عرضه شد. نام نسخه ی دوم این بازی داستانی، Ancestry of Lies می باشد که می توانید برای مشاهده ی تصاویری از محیط این نسخه و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lie PC-SKIDROW

 

Ancestry of Lies pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

 

متین بازدید : 220 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

مردی که برای زنده ماندن خود تلاش می کند. دو پسرش، ناامید از درمان پدر بیمارشان، تنها با یک راه حل باقی مانده اند. آن ها باید به سفری بروند تا "مایع حیات" را پیدا کرده و برای پدر خود بیاورند. در این راه، این دو باید به یکدیگر تکیه کرده تا بتوانند زنده بمانند. یکی باید قوی باشد در حالی که دیگری ضعیف است، یکی باید شجاع باشد در حالی که دیگر ترسو است.، آن ها باید … برادر باشند!

Brothers – A Tale of Two Sons PC-FLT

 

Brothers a Tale of two Sons pc cover دانلود بازی Brothers   A Tale of Two Sons برای PC

 

متین بازدید : 187 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می شوید که بسیاری از المان های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد. سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت ۲D و ۳D نیز است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال ۱۹۹۰ برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.

Castle of Illusion PC-RELOADED

 

Castle of Illusion pc cover دانلود بازی Castle of Illusion برای PC

 

متین بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

این بازی همواره سعی دارد با نمایش موجوداتی مخوف و ترسناک و تاریکی و صداگذاری قوی ترس را برای بازیباز ها معنا کند. البته از آن جا که هشت نفر از اعضای استودیو بازی سازی کم سابقه ی Red Barrels از شعبه ی مونترآل یوبی سافت به این استودیو ملحق شده اند، شاید تا حدودی بتوان حساسیت این استودیو بر روی بازی اش را تضمین کرد. گیمر هایی که خیلی سریع ب و حرفه ای باشند،چیزی در حدود ۵ ساعت وقت نیاز دارند تا بازی به اتمام برسد.ولی مسائلی همچون سلامتی و یا اینکه مدت زمانی که شما از دشمنان پنهان شده اید این زمان را افزایش می دهد. با توجه به این که این بازی در سبک ترسناک در حال ساخت است با این که پنج ساعت بسیار کم است ولی ممکن است کافی باشد.

Outlast PC-WaLMaRT

Outlast PC-RELOADED

Outlast Update 4-FTS Added

 

Outlast pc cover دانلود بازی Outlast برای PC

متین بازدید : 184 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۶.۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0

 

متین بازدید : 214 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

متین بازدید : 212 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PC-RELOADED

 

Young Justice Legacy pc cover دانلود بازی Young Justice: Legacy برای PC

 

متین بازدید : 208 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

 

Amnesia a machine for pig pc cover دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

متین بازدید : 222 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 

متین بازدید : 194 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.

Aarklash: Legacy PC-FLT

 

Aarklash Legacy pc cover دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

 

متین بازدید : 254 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

The King Of Fighters XIII یا پادشاه جنگجویان ۱۳ از سری بازی های اکشن و مبارزه های تن به تن است و جزو یکی از بازی های کمیابی است که در ایران فقط در کنسول های بازی محبوبیت دارد. این مجموعه بازی ها را می توان تکامل یافته بازی های Tekken  دانست که بسیار بهتر و با گرافیکی فوق العاده ظاهر شده است. این بازی توسط کمپانی معروف SNK ارائه شده است که پس از اینکه اولین نسخه از این مجموعه را در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه کرد با استقبال بی نظیری روبرو شد و همین امر باعث شد تا نسخه های بعدی از این بازی محبوب را، که جدیدترین نسخه آن پیش روی شماست را ارائه دهد. در بازی بیش از ۲۰ شخصیت مبارز را در اختیار دارید که هریک از آنها ویژگی هایی نیز دارند مثلا Raiden در مبارزات زمینی و نزدیک بسیار زورمند و قوی می باشد، Kensou جادوهای زیادی را برای شکست رقیبان در اختیار دارد، Terry و Shen با استفاده از ضربه های محکم در هوا و زمین رقیب را به خاک می اندازند. از دیگر امکانات این بازی که چشمگیر است امکان ویرایش جنگجویان است یعنی شما با پیشروی در جنگ هایی که خواهید داشت و صعود به مراحل بالاتر امکان ویرایش و طراحی مبارز خود را خواهید داشت.

THE KING OF FIGHTERS XIII PC-RELOADED

 

Street Fighters XIII pc cover دانلود بازی THE KING OF FIGHTERS XIII برای PC

 

متین بازدید : 644 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

 

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

 

متین بازدید : 222 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.

Alien Rage Unlimited PC-SKIDROW

 

Alien Rage Unlimited pc cover small دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

 

متین بازدید : 190 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

Shadow Warrior بازسازی قوی‌ای از بازی کلاسیک ۳بعدی سبک تیراندازی کمپانی مستقل Flying Wild Hog می‌باشد که به نمایش قدرت افسانه‌ای و چابک جنگجوی بازی با نام Lo Wang می‌پردازد. این بازی به ترکیب حیرت‌انگیز نبرد خون‌آلود آتش تفنگ با قدرت بی‌همتای یک کاتانا می‌پردازد تا دشمنان غیرقابل بخشودنی سرزمین سایه‌ها را در انتقالی شگفت‌انگیز از فضای اول شخص کلاسیک این بازی به نابودی برساند.

Shadow Warrior PC-FLT

 

Shadow Warrior pc cover دانلود بازی Shadow Warrior برای PC

 

متین بازدید : 248 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …

Flashback PC-RELOADED

 

Flashback 2013 pc cover دانلود بازی Flashback برای PC

 

متین بازدید : 248 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba 2k14 pc cover small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 

متین بازدید : 245 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.

Air Conflicts: Vietnam PC-RELOADED

 

Air Conflicts Vietnam pc cover دانلود بازی Air Conflicts: Vietnam برای PC

 

متین بازدید : 231 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

متین بازدید : 216 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

 

متین بازدید : 199 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در سرزمین های بسیار دور در جنوبی ترین نقطه ی جهان ،در شهر مقدس Yeroh یک شاهزاده خانم زیبا افسون شده بود ! او تمام عقل خود را از دست داده است .از آن رمان به بعد ایزابل یک قلب سرد و تاریک و یخ زده دارد. این ابتدای ماجرا است.کشت و کشتار در یک روستای دور افتاده کم کم آغاز می شود. در زمانی که دنیا در تاریکی کامل به سر می برد فقط و فقط نیرومند ترین قهرمانان می توانند دنیا را نجات دهند . در حالت تک نفره یا Single player این بازی وظیفه شما پایداری در مقابل شیطان می باشد . در حالت مولتی پلیر بازی نیز می توانید با حداکثر ۷ نفر از دوستان خود به بازی بپردزید . هیولا های شیطانی تشنه به خون شما می باشند پس هنگام مبارزه با آن ها تمام تلاش خود را بکنید . در این بازی حتی ۱ لحظه نباید شمشیر خود را از دست دهید ، زیرا در هر مکان خطری شما را تهدید می کند.

Iesabel PC-SKIDROW

 

Iesabel pc cover small دانلود بازی Iesabel برای PC

 

متین بازدید : 218 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Montague's Mount عنوانی اول شخص و horror بوده و استودیو  Polypusher Studios سازنده آن می باشد. داستان بازی درباره مردی است که فراموشی گرفته و در جزیره ای متروکه در ایرلند گمشده است او باید با حل معماها در این جزیره خود را از جزیره متروکه و ترسناک نجات دهد. برای مشاهده ی لینک های دانلود و تصاویری از محیط این بازی ترسناک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Montague's Mount PC-SKIDROW

 

Montagues Mount pc cover دانلود بازی Montagues Mount برای PC

 

متین بازدید : 203 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱.۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.1

 

متین بازدید : 200 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PC-FLT

 

LEGO marvel super heroes pc cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

 

متین بازدید : 247 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

گذرگاه زمان را برپا کنید و سیمز خود را به جذاب‌ترین مقصدی که تا کنون وجود داشته ارسال نمایید! دنیایی کاملا جدید که در صدها سال آینده وجود خواهد داشت! وقتی که سیمزهای شما آن‌جا هستند، می‌توانند مهارت تکنولوژی برتر خود را در جهت دستیابی به اکثریت تکنولوژی‌های آینده به‌دست آورند. در زمانی‌که سیمزهای شما در حال گشت‌و‌گذار با جت‌های خود هستند، با مونوریل‌ها و بالابرهای تیوبی سفر می‌کنند، یا مدل موها و لباس‌های جذاب آینده را امتحان می‌کنند، دنیایی جدید روبروی شماست که باید بررسی و کشف شود!

The Sims 3 – Into the Future PC-FLT

توجه مهم: برای اجرای این افزونه، نیاز به نصب نسخه اصلی بازی دارید!

 

The Sims Into the Future pc cover small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 93,776
  • بازدید کلی : 432,481